10تا از بهترین تفریحات پوکت
10تا از بهترین تفریحات پوکت

10تا از بهترین تفریحات پوکت

Top 10 Activities In Phucket

 

در پوکت مراکز تفریحی بسیاری وجود دارد: در اینجا فهرستی از 10 تا از تفریحات پوکت را بر اساس انتخاب گردشگران برای شما فراهم نمودیم که شامل غواصی، گلف کوچیک، اسکی روی آب و… می باشند.

 

جزیره پوکت

جزیره پوکت

1index-icon-    غواصی پوکت
دریای آندمان در پوکت ، مکان مناسبی برای غواصی می باشد که یکی از بهترین های غواصی در دنیا شناخته شده است. یکی از دلایل زیبایی این مکان، آب تمیز وشفاف دریا ، تپه ها و صخره های تماشایی و تفریحات رنگارنگ ساحلی آن می باشد.

 

غواصی در پوکت

غواصی در پوکت

2index-icon-    آبگرم/ماساژ پوکت
در آسیا ، آبگرم یک روش درمانی برای سلامت جسم و روح ، تمرکز روحی روانی، برگرفته از سنت مدیتیشن، و کلیدی برای سلامت و زیبایی می باشد. درآبگرم پوکت که یکی از تفریحات تایلند به شمار می رودمی توانید، با استفاده از ماساژ درمانی ، می توانید به تمدد اعصاب بپردازید.

 

ماساژ پوکت

ماساژ پوکت

3index-icon-    بازی گلف پوکت
مربیان گلف به شاگردان خود پیشنهاد می کنند که به توپ در موقعیت مناسب ضربه بزنند، که باید با احساس خود آن را بسنجند. برای کسانی که به بازی گلف علاقمندند، پوکت دارای بهترین زمین هاست که در نزدیکی سواحل آفتابی، صخره های مرجانی،در نزدیکی بهترین رستوران ها قرار دارند.  با وجود زمین های گلف فراوان در تایلند، ولی تنها در پوکت می توان یک بازی گلف درجه یک را برگزار کرد.

 

بازی گلف پوکت

بازی گلف پوکت

 

4index-icon-    موج سواری پوکت
سواحل غرب پوکت یکی از جاذبه های گردشگری در ورزش موج سواری به شمار می رود. این سواحل بهترین مکان برای موج سواری در سراسر تایلند می باشد و هر ساله سه مسابقه موج سواری در پوکت برگزار می شود که گردشگران بسیاری را به خود فرا می خواند.

 

موج سواری پوکت

موج سواری پوکت

5index-icon-    بانجی جامپینگ (پرش از ارتفاع)  پوکت
اگر شما فردی ماجراجو هستید  و به دنبال هیجان، پرش از ارتفاع 40 متری بر فراز جنگل های پوکت را حتما امتحان کنید. این ورزش یکی از مهیج ترین تفریحات پوکت به شمار می رود و از این طریق می توانید از بالای جنگل نیز گذر کنید و لذت ببرید.

 

پرش از ارتفاع پوکت

پرش از ارتفاع پوکت

6index-icon-    موی تای (بوکس تایلندی) پوکت
یکی از پر بیننده ترین ورزش ها درتایلند، ورزش جنگجویانه موی تای می باشد. اگر چه ممکن است این مسابقات را در تلویزیون دیده باشید ، ولی  دیدن مشت های محکم، ضربات محکم آرنج، ضربات پا و … به صورت زنده ، مهیج تر خواهد بود. در پوکت، اردوهای آموزشی موی تای برای همه سنین نیز وجود دارد و مناسب افرادی است که به دنبال توسعه هنر بوکس خود می باشند.

 

بوکس تایلندی

بوکس تایلندی

7index-icon-    پارک دینو ( پارک دایناسورها) پوکت
پارک دینو در پوکت، یک زمین گلف و رستوران می باشد که بین سواحل کاتا و کارون قرار گرفته است. این زمین گلف 18 حفره ای با تم دایناسور و ماکت های سیمانی بزرگ به شکل دایناسور در نزدیکی کوه آتشفشانی می باشد که یکی از جالب ترین تفریحات پوکت به شمار می رود.

 

پارک دینو پوکت

پارک دینو پوکت

8index-icon-    اسکی و تخته سواری با کابل پوکت
یکی از جاذبه های گردشگری تایلند و جالب ترین تفریحات پوکت، اسکی و تخته سواری روی آب به وسیله کابل کمکی می باشد که در نزدیکی آبشار کاتو قرار دارد. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، می توانید از این ورزش های آبی مهیج لذت ببرید.

 

اسکی روی آب پوکت

اسکی روی آب پوکت

9index-icon-    پارک آبی پوکت
پارک آبی جنگلی در پوکت، در جنوب تایلند ، واقع در ساحل مای خائو، یک روز مهیج و پر ماجرا را برای شما به دنبال خواهد داشت. پارک ابی پوکت یکی از مکان های دیدنی و تفریحی پوکت می باشد که کودکان شما می توانند به بازی و سرگرمی بپردازند.

پارک آبی پوکت

پارک آبی پوکت

 

10index-icon-    فیل سواری در پوکت

یکی از محبوب ترین تفریحات پوکت تایلند، همین فیل سواری می باشد. اگرچه فیل ها در پوکت از نقاط سردسیر و شمالی تایلند به آنجا آورده می شود، حدود 15 تا 20 کمپ فیل سواری را در این جزیره می توانید بیابید.

 

فیل سواری پوکت

فیل سواری پوکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد تور پوکت ، با ما تماس بگیرید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی